شرکت Otis برنده ی جایزه ی بهترین سازه ی آسانسور سال

شرکت Otis برنده ی جایزه ی بهترین سازه ی آسانسور سال

ترجمه از کابین – شرکت Otis Elevator Korea جایزه بهترین پروژه ی Elevator World را در بخش “سازه های جدید آسانسور” به دلیل نصب آسانسور در برج 555 متری Lotte World در سئول دریافت کرده است. این پروژه دارای طولانی ترین آسانسور دو طبقه جهان است که شامل 19 دستگاه آسانسور و 19 پله برقی می باشد. منظور از آسانسور 2 طبقه یعنی آسانسوری که 2 کابین بر روی یکدیگر قرار دارند و موجب افزایش ظرفیت حمل و نقل می شود و شرکت اوتیس اولین آسانسور دوطبقه جهان را در سال 1931 در شهر نیویورک نصب کرد.

آسانسورهای دوطبقه این برج از لحاظ سرعت حرکت نسبت به مابقی آسانسور های دو طبقه  سریعتر است و با سرعت 10 متر در ثانیه یا 600 متر در دقیقه حرکت می کنند. همین امر سبب شد تا این پروژه به دلیل نصب در ساختمانی با طول مسیر بسیار مرتفع و سرعت بالا توسط رکوردهای جهانی گینس به رسمیت شناخته شد.

بیشتر بخوانید:

گزارش تصویری اختصاصی کابین نیوز از نمایشگاه ساختمان عمان

مسافران نیز در هنگام جا به جایی تجربه منحصر به فردی خواهند داشت. زیرا کل سطح داخلی آسانسور با صفحه ‌نمایش‌های 60 و 55 اینچی OLED که توسط LG Electronics ایجاد شده‌اند، پوشانده شده است و تصاویری از مکان‌های دیدنی سئول در گذشته و حال را ارائه می‌دهند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر