فناوری SCHINDLER CLEANCALL

معرفی فناوری SCHINDLER CLEANCALL به عنوان ابزاری برای کاهش تماس فیزیکی افراد با دکمه های آسانسور+ مزایای این تکنولوژی

فناوری SCHINDLER CLEANCALL

ترجمه از کابین – تماس فیزیکی کمتر افراد با دکمه های آسانسور به معنای پتانسیل کمتر برای انتقال باکتری‌ها و ویروس‌های خطرناک از سطوح به افراد می باشد و این امر منجر به حفظ سلامت مستاجرین و مهمانان می گردد. برای تحقق این هدف گروه Schindler راه حلی را ارائه دادند که در آن حسگرها جایگزین دکمه های قدیمی مورد استفاده در آسانسور ها شده است.. با فناوری SCHINDLER CLEANCALL، مستاجرین می توانند مقصد خود را فقط با یک تکان ساده دست انتخاب کنند.

مزایای این فناوری عبارتند از :

راحتی استفاده

کاربر بدون ایجاد تماس فیزیکی و فقط با لمس یا حتی تماس بصری میتواند مقصد خود را انتخاب کند و دستورالعمل لازم را به سیستم بدهد.

تماس صفر

این سنسور می تواند از فاصله 3 سانتی متری از سطح دکمه ارتباط را تشخیص دهد تا کاربران را قادر سازد تا انتخاب خود را بدون تماس فیزیکی انجام دهند

بیشتر بخوانید:

 گفتگو با یک تولیدکننده اورلود آسانسور/ساخت دستگاه‌های آسانسور بر پایه تحقیقات علمی

نصب آسان

دکمه های لمسی معمولی با سنسورهای بدون تماس را می توان به راحتی با دکمه های Schindler CleanCall در پنل های عامل جایگزین کرد.

چگونگی عملکرد

با استفاده از دکمه های لمسی معمولی کاربر باز هم ناچار است که دکمه را لمس کند اما به منظور حفظ سلامت و ارتقاء سطح بهداشت لازم است که از فناوری جدید گروه Schindler استفاده کنیم. Schindler CleanCall به سرعت و به راحتی دکمه های لمسی را با رابط مبتنی بر حسگر بدون لمس جایگزین می کند.

فناوری Schindler CleanCall با استفاده از یک حسگر داخلی خلاقانه کار می کند که تشخیص می دهد چه زمانی تماس باید فعال شود. کاربران باید انگشت خود را در فاصله حداقل 3 سانتی متری از سطح حرکت دهند تا حسگر یکپارچه را فعال کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر