آسانسور قایق Niederfinow /تاریخچه ، ابعاد و ظرفیت استاندارد

معرفی آسانسور قایق Niederfinow، تاریخچه آسانسور، ابعاد و ظرفیت استاندارد این آسانسور

آسانسور قایق

ترجمه از کابین – بارج‌ها نوعی شناور بسیار بزرگ هستند که برای انتقال کالا و مسافر از رودخانه‌ها و کانال‌ها طراحی شده‌اند. در گذشته، این قایق‌ها توسط یدک کش‌ها کشیده می‌شدند. برخی از اولین لنج‌ها نیز توسط حیواناتی مانند اسب، قاطر و حتی یک جفت خر کشیده می‌شدند. امروزه، بیشتر قایق‌ها توسط قایق‌های هل‌دهنده و کشتی‌های دیگر رانده می‌شوند و بارهای بسیار سنگین‌تری را با ظرفیت استاندارد 1500 تن حمل می‌کنند. اخیراً، بهبودهایی در Niederfinow، آلمان برای بلند کردن بارج‌های بزرگ‌تر و مدرن‌تر امروزی انجام شده است. توسعه و پیشرفت آسانسور قایق یکی از اقدامات موثر در جهت بهبود بارج‌ها است.

تاریخچه آسانسور قایق Niederfinow

در 5 اکتبر، به دلیل ناکافی بودن آسانسور قایق قبلی برای تردد دریایی مدرن، آسانسور قایق جدیدی جایگزین آسانسور قبلی شد. با توجه به عواملی مانند همه گیری، تاخیر در تحویل و کمبود کارگر، روند آسانسور جدید تا هشت سال به تعویق افتاد. این سیستم باعث می‌شود مسافت 50 کیلومتری از بندر لهستانی Szczecin به برلین را در چند دقیقه طی کنید.

تاریخچه آسانسور قایق Niederfinow

بیشتر بخوانید:

نظرسنجی جهانی صنعت آسانسور چشم انداز بهبود یافته را منعکس می‌کند

قایق‌ها با کشیدن وزنه‌هایی معادل 50 نهنگ آبی بالغ، یا 1600 فیل، توسط شبکه‌ای از کابل‌های فلزی، تا ارتفاع بیش از 36 متر بالا می‌روند. ابعاد این واحد 46×133 متر و ارتفاع آن 55 متر است که آن را به بزرگ‌ترین آسانسور بتنی در آلمان تبدیل کرده است. رسانه‌ها با اشاره به فرودگاه BER برلین که اخیراً در ساخت و ساز با تاخیر مواجه شده است، نام مستعار این پروژه را “دریایی BER” گذاشتند.

آسانسور قایق

بالابر اصلی قایق Niederfinow که در سال 1934 راه اندازی شد، 30 متر کوچکتر است و می تواند تقریباً نیمی از ظرفیت وزن قایق جدید را حمل کند. این قایق در ابتدا بلندترین آسانسور قایق در جهان بود که از آن زمان ساخته شد. آسانسور قدیمی تا سال 2025 به بهره برداری می‌رسد و به عنوان اصلی‌ترین جاذبه گردشگری در روستا قرار دارد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر