نظرسنجی جهانی صنعت آسانسور چشم انداز بهبود یافته را منعکس می‌کند

نظرسنجی جهانی صنعت آسانسور چشم انداز بهبود یافته را منعکس می‌کند

نظرسنجی جهانی صنعت آسانسور

ترجمه از کابین – انجمن آسانسور آلمان با همکاری Credit Suisse، اخیراً نتایج آخرین نظرسنجی جهانی صنعت آسانسور خود را منتشر کرده است که سه ماهه چهارم سال 2022 را پوشش می‌دهد. ارزیابی وضعیت به بهبود گسترده در همه مناطق و بخش‌های تامین قطعات اشاره دارد. در میان تمامی فعالان صنعت آسانسور در رده اول تولیدکنندگان بیشترین خوشحالی را در رابطه با این نظرسنجی مثبت داشتند و پس از آن تامین کنندگان قطعات و مشاوران قرار گرفتند.

مطابق با نظرسنجی جهانی صنعت آسانسور، چشم انداز برای شش ماه آینده همچنان رو به بهبود است و اکنون به رشد هر چه سریع‌تر این صنعت اشاره دارد. وضعیت رقابتی به طور کلی در اروپا، از جمله آلمان، پایدار بود و در آسیا و آمریکا کمتر چالش برانگیز بود. تمام بخش‌های صنعت به جز تامین کنندگان قطعات، رقابت کمتری را مشاهده کردند. چشم انداز اشتغال به طور کلی در مقایسه با فصل‌های گذشته ثابت بود. تولیدکنندگان و تامین کنندگان قطعات، چشم انداز استخدام مثبت‌تری را گزارش کردند.

کمبود نیروی کار اکنون به برجسته‌ترین عامل محدودکننده تبدیل شده است و برای اولین بار از سه ماهه چهارم 2021 از کمبود مواد و تجهیزات پیشی گرفته است. تأثیر تورم مواد خام به وضوح در همه مناطق کاهش یافته است و اکنون تنها 22 درصد از افراد این امر را به عنوان یک خطر قابل توجه تلقی می‌کنند. در حالی که این عدد در ماه اکتبر 37 درصد، در جولای 45درصد و در آوریل 60 درصد گزارش شده بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر