دکمه پا بدون لمس آسانسور هیوندای چیست؟

معرفی دکمه پا بدون لمس آسانسور هیوندای، نوعی فناوری جدید جهت کاهش استفاده از شستی آسانسور در آسانسورهای روملس

عملکرد دکمه پا بدون لمس آسانسور هیوندای

ترجمه از کابین – شرکت Hyundai Elevator، اولین ارائه‌دهنده راه‌حل‌های جابجایی در کره جنوبی، روز پنجشنبه گفت که نوع جدیدی از آسانسور را توسعه داده است که می‌تواند با حرکت پا احضار شود. این مطلب به بررسی دکمه پا بدون لمس آسانسور هیوندای می‌پردازد که یکی از جدیدترین فناوری‌های آسانسور محسوب می‌شود می‌پردازد.

عملکرد دکمه پا بدون لمس آسانسور هیوندای

این شرکت که بیش از 45 درصد از بازار داخلی را در سال 2013 در اختیار داشت، گفت که مدل New Yzer اولین مدل در نوع خود در جهان است که از تشخیص حرکت پا در عملیات آسانسور استفاده می‌کند. این دکمه در “آسانسور بدون موتورخانه(MRL)” تعبیه می‌شود. سیستم “دکمه بدون لمس پا” زمانی کار می‌کند که حسگرها حرکت پا را در نزدیکی درب آسانسور دریافت می‌کنند. سپس آسانسور، بدون نیاز به فشار دادن دکمه‌های شستی آسانسور با انگشتان به طبقه خاصی فراخوانی می‌شود. این ویژگی برای افرادی که وسایل زیادی دارند و یا افراد معلول و کودکان بسیار مناسب است.

این آسانسور علاوه بر بهره مندی از دکمه پا بدون لمس آسانسور هیوندای، قابلیت نصب و راه اندازی در ساختمان‌هایی با کوچک‌ترین چاه آسانسور را دارد. زیرا این آسانسور تنها به گودال عمیق ۱۱۰ سانتی‌متری در پایین چاه نیاز دارد. این ویژگی نوعی مزیت به شمار می‌آید زیرا باعث کاهش هزینه‌ها و زمان ساخت و ساز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

سایه افزایش دلار بر سر صنعت آسانسور وپله برقی ایران /سرگردانی شرکت ها و کلافگی مشتریان از فروش هایی که بسته شد

این شرکت در بیانیه ای مطبوعاتی گفت:«نیو یزر برای یک بالابر 9 نفره توانسته است اندازه شفت را تا حداکثر 5 درصد نسبت به سایر MRL های موجود در کشور کاهش دهد. آسانسور 9 نفره در بسیاری از آپارتمان‌های کوچک وجود دارند و New Yzer می‌تواند از شفتی به عرض 185 سانتی‌متر و طول 157 سانتی‌متر استفاده کند.

شرکت آسانسور هیوندای، علاوه بر فشرده‌تر کردن چاه آسانسور در این آسانسور، به یک صفحه نمایشگر هوشمند LCD نیز مجهز است. کاربرد این نمایشگر در نمایش واضح‌تر اطلاعات در مورد حرکت آسانسور به کاربران است. این نمایشگر دارای قابلیت‌های زیر است.

  • قابلیت نصب با دوربین‌های مدار بسته تلویزیون
  • دارای فیلترهای هوای تمیز
  • دافع حشرات اولتراسونیک برای جلوگیری از ورود پشه‌ها و مگس‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر