آسانسور تمام زمینی در فضای باز

آسانسور تمام زمینی در فضای باز دارای کابین خودکششی و مجهز به سیستم درایو با قابلیت‌های تمام زمینی و متناسب با ویژگی‌های محل مورد نظر

آسانسور تمام زمینی در فضای باز

آسانسور تمام زمینی در فضای باز، دارای یک کابین خودکششی است و مجهز به سیستم درایو با قابلیت‌های تمام زمینی است. که متناسب با ویژگی‌های محل مورد نظر طراحی شده است.

تغییرات جهت و شیب را به آرامی و ایمن انجام می‌دهد، در حالی که مسیریابی انعطاف پذیر این آسانسور باعث می‌شود تا در اطراف موانع طبیعی مانند درختان یا صخره‌ها حرکت کند.

بیشتر بخوانید:

این ویژگی و بسیاری موارد دیگر علاوه بر آن، آن را به یک آسانسور بیرونی بسیار راحت و زیبا تبدیل می‌کند که دسترسی به انواع ساختمان‌ها و مکان‌هایی را که در شیب‌های شیب‌دار قرار دارند، فراهم می‌کند. برجسته‌ترین ویژگی بالابر در فضای باز سیستم محرک زنجیر توپی نوآورانه آن است که آن را قادر می‌سازد در هنگام حرکت در سربالایی یا سرازیری با پیچ‌های تنگ کنار بیاید. برخلاف دیگر سیستم‌های موجود در بازار، آسانسور L-TEC Outdoor خودکششی است، به این معنی که سیستم محرک در خود کابین یکپارچه شده است. از آنجایی که به کابل کششی نیاز نیست، می‌تواند مسیرهای پیچ در پیچ با طول نامحدود را پوشش دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر