برنامه نیسان و هیتاچی برای تامین برق آسانسور با باتری های برقی

گزارشی از جزئیات برنامه نیسان و هیتاچی برای تامین برق آسانسور با باتری های برقی

برنامه نیسان و هیتاچی برای تامین برق آسانسور

گروه بین الملل از برنامه نیسان و هیتاچی برای تامین برق آسانسور با باتری های برقی خبر داد. بر این اساس، خودروساز ژاپنی نیسان موتور و یکی از شرکت‌های تابعه هیتاچی روز جمعه اعلام کردند که قصد دارند سیستمی را راه ‌اندازی کنند تا آسانسورها در هنگام خاموشی با استفاده از انرژی باتری خودروهای برقی کار کنند.

به گزارش خبر خودرو، امروزه تعداد کمی از خودروها قادر به شارژ دوطرفه هستند، جایی که خودروها می‌توانند به منبع انرژی برای خانه ‌ها تبدیل شوند یا انرژی را به شبکه بازگردانند، اگرچه خودروسازانی مانند فورد موتور و رنو SA از جمله کسانی هستند که در این مسیر حرکت می ‌کنند.

در آنچه به نظر می‌رسد تلاش اولیه در ژاپن زلزله خیز برای استفاده گسترده تر از باتری‌های خودروهای الکتریکی است، نیسان و هیتاچی روی روشن نگه داشتن آسانسورها در هنگام قطع برق متمرکز شده‌اند. به همین علت برنامه نیسان و هیتاچی برای تامین برق آسانسور توسط گروه بین الملل اعلام شد. 

طی یک پروژه آزمایشی که در روز جمعه رونمایی شد، شرکت‌‌ها گفتند که یک آسانسور با ظرفیت 9 نفر را به مدت 10 ساعت با مصرف انرژی از باتری یک خودروی ساکورا، یک خودروی کاملاً الکتریکی میکرو «کی» ساخت نیسان نگه داشته ‌اند.

تاتسونوری تاکاهاشی، مدیر بخش مدیریت کسب و کار داخلی هیتاچی بیلدینگ سیستمز، گفت که امیدوار است این شرکت از سال مالی که از آوریل شروع می‌شود، ارائه این سیستم را به ساختمان های آپارتمانی آغاز کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر