تفاهم نامه همکاری رسانه کابین با اتحادیه آسانسور و پله برقی خراسان رضوی

به منظور ايجاد و گسترش همكاري‌هاي آموزشي- رسانه ای  ،تفاهم نامه همکاری مابین اتحادیه آسانسور و پله برقی خراسان رضوی و رسانه تخصصی کابین منعقد شد .

در مراسمی که پنجشنبه گذشته در محل دفتر اتحادیه برگزار شد محمود خبیری مدیر دفتر اتحادیه کشوری آسانسور و پله برقی خراسان رضوی ضمن تاکید بر اهمیت آموزش و ارتقا دانش همکاران این صنف گفت : خراسان رضوی در موضوع آموزش همیشه پیشرو بوده است .وی افزود :فعالیت های آموزشی همواره از دغذغه های اتحادیه بوده است و نبود آموزش باعث عقب ماندگی صنف میشود .

خبیری ضمن اظهار امیدواری درباره این تفاهم نامه گفت : ظرفیت های آموزشی اتحادیه و رسانه تخصصی کابین هم افزایی بوجود خواهد آورد و در آینده می تواند منشا خدمات ارزشمندی به همکاران شود .

محسن رضا زاده مسئول کمیته آموزش اتحادیه نیز با تاکید بر فعالیتهای آموزشی گفت: آموزش مناسب ،منجر به شکل گیری نیروی انسانی متخصص خواهد شد و با بررسی ها و مطالعاتی که در کمیته آموزش شده است  سرفصل های دوره ها تنظیم و برای برگزاری آن به زودی اقدام خواهد شد .

همچنین محمدعلی بهزادیان عضو کمیته آموزش اتحادیه با بیان پیشنهاداتی در جهت گسترش فضاهای آموزشی ، کمبود نیروی فنی و عدم آگاهی رو بزرگترین معضل صنف آسانسور و پله برقی نام برد و گفت : برگزاری دوره های آموزشی از رسالت های مهم اتحادیه است و آموزش دانش فنی باید مستمر باشد.

در ادامه جلسه یونس نجف نیا مدیر آموزش رسانه کابین نیز با ارائه توضیحاتی درباره ماموریت ها و برنامه های آموزشی این مجموعه گفت: صنعت آسانسور و پله برقی مجموعه ای چند وجهی است و علاوه بر بعد فنی این حرفه، شامل موضوعاتی از جمله مدیریت نیروی انسانی، مدیریت لجستیک،  زنجیره تأمین، کنترل پروژه و … است که آموزش های تخصصیِ جنبه های مختلف این حرفه، در ارتقاء این صنعت و رشد اخلاق حرفه ای افراد فعال در آن و جلب اعتماد عمومی به صنف آسانسور مؤثر خواهد بود.

هادی فیاضی مدیرمسئول رسانه کابین در این جلسه ضمن  تشکر از ریاست اتحادیه و کمیته آموزش ، توضیحاتی درباره این مجموعه ارائه کرد و گفت : بهترین خدمات آموزشی را برای همکاران صنف برنامه ریزی کرده ایم که با حمایت اتحادیه قابل اجراست .وی با بیان اینکه کابین عضو مرکز کارواریوم موسسه آموزش عالی علمی صنعتی خراسان شده است افزود: شرکت کنندگان دوره ها گواهینامه معتبر از این مرکز دریافت خواهند کرد.

فیاضی به موارد مهم این  تفاهم نامه همکاری مابین رسانه کابین با اتحادیه آسانسور و پله برقی خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: موضوعات اجراي دوره ها و کارگاه های آموزشی ، تربيت نيروي انساني متخصص در قالب دوره‌هاي مصوب ،برگزاری سمينارها، دوره‌هاي تخصصي و كارگاه‌هاي آموزشي كوتاه‌مدت ،برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت به منظور ارتقاء توان علمی کارشناسان و محققين با همکاری موسسه آموزش عالی علمی صنعتی خراسان  و همچنین تولید  ، پوشش و توزیع محتوا و اطلاعات در بستر رسانه ای از مهمترین برنامه های طرفین در این تفاهم نامه است

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر