کاتالوگ جامع محصولات مونتاناری ایتالیا montanari + دانلود

شرکت مونتاناری جولیو در سال 1970 میلادی فعالیت خود را با تأسیس کارخانجاتی در شهر مودنا ایتالیا آغاز کرد. در این مطلب، می‌توانید با مطالعه کاتالوگ محصولات مونتاناری ایتالیا بیشتر با تجهیزات و خدمات این شرکت آشنا شوید. 

کاتالوگ محصولات مونتاناری ایتالیا

«هر محصول مونتاناری که برای آسانسور و پله برقی طراحی شده است، جوهر سال‌­ها تجربه و پیشرفت است تا بهترین­‌ها را از نظر کیفیت، ایمنی، قابلیت اطمینان و دوام در طول زمان به شما ارائه دهد. ما شما را به سمت بهترین راه حل، هم برای نصب آسانسورهای جدید و هم برای پروژه های نوسازی، با توجه به محصول و مشاوره فنی هدایت خواهیم کرد»؛ آنچه خواندید ادعای شرکت “مونتاناری جولیو” است.

شرکت مونتاناری جولیو در سال 1970 میلادی فعالیت خود را با تأسیس کارخانجاتی در شهر مودنا ایتالیا آغاز کرد و امروزه پس از 50 سال، با بیش از 150 نفر پرسنل متخصص و 40000 متر مربع فضای تولیدی صنعتی، اقدام به تولید گیربکس، موتورگیربکس آسانسور و پله ­برقی، موتور گیرلس، پاراشوت، گاورنر و تجهیزات جانبی آسانسور نموده و محصولاتش را به سراسر جهان ارسال و پخش می­‌نماید. در ادامه می‌توانید با مطالعه کاتالوگ محصولات مونتاناری ایتالیا بیشتر با تجهیزات و خدمات این شرکت آشنا شوید.

 

دانلود کاتالوگ montanari

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر