رئیس هیئت مدیره سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران:ایران جزو کشورهای پیشرو در صنعت آسانسور است

رئیس هیئت مدیره سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران درباره صنعت آسانسور ایران گفت: ایران بواسطه جوانی جمعیت و نیاز به مسکن جزو کشورهای پیشرو در صنعت آسانسور از نظر آماری است.

صنعت آسانسور ایران

«محمدرضا زهره وندی» در برنامه تابلوی واردات رادیو اقتصاد افزود: امروز تعداد نصب آسانسورهای جدید به علت کاهش ساخت و ساز در کشور کم شده است. با این وجود، شاید صنعت آسانسور ایران، به علت تولید و نصب سالیانه آسانسورهای جدید پنجمین جایگاه را در دنیا دارد.

وی اظهارداشت: هم اکنون ایران در بین کشورهای آسیای میانه، سی آی اس، عراق، سوریه، افغانستان و قسمتی از آفریقا از قابلیت خیلی خوبی برای صادرات آسانسور برخوردار است.

رئیس هیئت مدیره سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران گفت: ترکیه شاید از نظر تولید آسانسور از ایران قوی‌تر‌ باشد. اما جمهوری اسلامی از نظر ارائه خدمات فنی و مهندسی در این حوزه از کشور ترکیه خیلی بالاتر است.

بیشتر بخوانید: شرایط و ویژگی های عضویت حقیقی سندیکای آسانسور ایران

وی در ادامه با بیان اینکه زمانی در کشور از آسانسور به عنوان یک کالای لوکس نگاه می‌شد، افزود: خوشبختانه امروز ضریب نفوذ آسانسور در اقصی نقاط مملکت به حدی گسترش یافته که حتی در مناطق روستایی از آسانسور به عنوان یک وسیله حمل و نقل عمودی ضروری استفاده می‌کنند.

زهره وندی همچنین از نصب ۲۸ هزار دستگاه آسانسور جدید طی سال گذشته در کشور خبرداد و اظهار داشت: این تعداد آسانسور شاید از مجموع آسانسورهای منصوبه در کشورهای اروپایی و آفریقایی در یک سال به دلیل جوانی جمعیت بیشتر باشد.

وی عنوان کرد: صنعت آسانسور ایران، ایران در بحث آسانسورهای شش، هفت و هشت طبقه با سرعت یک متر برثانیه خودکفاست و همینطور در این عرصه از قابلیت صادراتی نیز برخوردار است.

رئیس هیئت مدیره سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران یادآور شد: در حال حاضر عمده آسانسورهای مورد نیاز کشوردر همین دسته بندی قرار می‌گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر