«کابین» منتشر شد/ اولین شماره فصلنامه تخصصی صنعت آسانسور و پله‌برقی

اولین شماره فصلنامه کابین، رسانه تخصصی صنعت آسانسور و پله برقی در مهر ماه ۱۴۰۱ منتشر شد و در دسترس علاقمندان و متخصصان قرار گرفت.

کابین فصلنامه تخصصی آسانسور

اولین شماره فصلنامه تخصصی «کابین»، رسانه صنعت آسانسور و پله‌برقی منتشر شد. شماره اول این مجله تخصصی حوزه آسانسور به صاحب‌امتیازی مهسان مسلمی و مدیرمسئولی سیدهادی فیاضی، در ۹۶ صفحه و به قیمت یک‌صدهزار تومان در دسترس علاقمندان و متخصصان است.

شاقول‌اندازی در برج‌های بلند، قطع ایمن گشتاور در درایوهای فرکانس متغیر، مفهوم Duty Cycle یا چرخه کاری موتور، فناوری تحرک پاک آسانسور شیندلر، روان‌کاری طناب فولاد و آسانسورهای مغناطیسی از جمله مقالات بخش تخصصی این شماره هستند که برای نخستین بار تدوین و منتشر شده است.

مجله کابین فصلنامه تخصصی آسانسور

در اولین شماره فصلنامه تخصصی «کابین» گفت‌وگوی مفصلی با مهندس فرید کورس، پیشکسوت صنعت آسانسور ایران و بنیانگذار شرکت آریان منتشر شده که به بیان تجربیات و زندگی خود پرداخته است. گفت‌وگو با رئیس اتحادیه کشوری آسانسور و پله برقی و ده‌ها مقاله دیگر هم از جمله مواردی است که در این شماره منتشر شده‌اند.

علاقه‌مندان برای تهیه این مجله می‌توانند با شماره‌های ۹۱۳۰۱۷۴۷ -۰۲۱ و ۰۹۰۳۱۶۰۶۳۳۷ تماس حاصل فرمایند. ضمنا نسخه الکترونیک کابین در سایت جار و فیدیبو نیز در دسترس است.

دومین شماره فصلنامه کابین دی ماه منتشر و و روانه بازار خواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر