پلمب آسانسوری غیر استاندارد در یکی از پاساژهای کرمانشاه!

جزئیات پلمب آسانسوری غیر استاندارد در کرمانشاه که به علت بی توجهی مسئولین ساختمان بود.

پلمب آسانسوری غیر استاندارد در کرمانشاه

مدیر استاندارد کرمانشاه،از پلمب آسانسوری غیر استاندارد در یکی از پاساژهای این شهرخبر داد.
به گزارش کابین نیوز ،حسین پور با تاکید بر اینکه تامین ایمنی و سلامت شهروندان اهمیت زیادی دارد و لزوم رعایت و پیروی از قانون در این زمینه گفت: بر اساس قوانین موجود در استاندارد ملی ایران، کلیه آسانسورها باید به صورت دائم مورد بررسی قرار بگیرند. در صورتی که غیر استاندارد بودن آسانسور و یا احتمال سقوط و خرابی آن تشخیص داده شود باید پلمب شود. البته کارشناسان ابتدا باید به مالک ساختمان تذکر دهند و در صورت بی توجهی مالک نسبت به پلمب آسانسور اقدام کنند، در این مرحله مجوز پلمب آسانسور توسط دادستانی صادر می‌شود.

این مقام مسئول در واکنش به پلمب این آسانسور غیر استاندارد افزود: در بازرسی‌های مداوم ودوره‌ای کارشناسان ما به نا ایمن بودن این آسانسور پی بردند. سرانجام به دنبال بی توجهی و سهل انگاری مسئولین پاساژ نسبت به ایمن سازی آسانسورها، 6 عدد از آسانسورهای این پاساژ پلمب شدند.

مسئول استاندارد کرمانشاه خاطر نشان کرد: با وجود پلمب اولیه این آسانسورها، دادستان مهلتی کوتاه برای استاندارد سازی و رفع نواقص در اختیار مسئول ساختمان قرار داد و ساختمان برای مدتی فک پلمب شد. در این مدت بی توجهی مسئول ساختمان نسبت به استاندارد سازی آسانسور و استفاده عموم مردم از آن منجر به پلمب مجدد آسانسور شد.

او ادامه داد: هر نوع مشکلی در آسانسور می‌تواند باعث بروز خطرات و آسیب‌های جدی در آسانسور شود. به همین علت باید کلیه مسئولین حوزه آسانسور و ساختمان‌ها نسبت به بازرسی آسانسور از نظر ایمنی به صورت روزانه اقدام کنند.

وی در ادامه گفت: شهروندان می‌توانند از طریق تماس با شماره‌های چهار رقمی 1517 سا 4517 به صورت شبانه روزی مشکلات مربوط به آسانسور را اطلاع دهند. افراد همچنین می‌توانند برای اطمینان از اصالت کالای مورد نیاز، کد استاندارد در بخش پایینی استاندارد درج شده بر روی کالاها را به شماره 10001517 ارسال کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر