فناوری تکنولوژی تحرک پاک آسانسور شیندلر

با استفاده از تکنولوژی تحرک پاک آسانسور شیندلر آسانسوری بهداشتی و امن و باکیفیت داشته باشید.

تکنولوژی تحرک پاک آسانسور شیندلر

بهار آزادی، کابین نیوز – امروزه ارتباطات بخش زیادی از زندگی افراد است، به همین علت باید ایمنی و بهداشت فضاها تا حد زیادی رعایت شود. تکنولوژی تحرک پاک آسانسور شیندلر محصولات مختلفی را ارائه می‌دهد که برای به حداقل رساندن تماس و افزایش فاصله اجتماعی طراحی شده‌اند. استفاده ساده و نصب آسان، محصولات Schindler CleanMobility می‌توانند به هر روشی نصب شوند.

تکنولوژی تحرک پاک آسانسور شیندلر چیست؟

محصولات Schindler CleanMobility سطوحی که دارای تماس بسیار زیاد هستند را ضدعفونی می‌کنند و یا نیاز به دست زدن به آن‌ها را به صورت کامل از بین می‌برند. این محصولات دارای مزایای زیادی از جمله استفاده راحت و نصب آسان هستند. شما برای استفاده از این تکنولوژی باید از اپلیکیشن cloud & connectivity  و برچسب QR کد استفاده کنید. شما با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید بدون تماس فیزیکی و فقط با یک کلیک بر روی تلفن همراه خود از تکنولوژی تحرک پاک آسانسور شیندلر استفاده کند. گاهی اوقات نیز با نزدیک کردن انگشت خود به پنل شستی آسانسور می‌توانید به سمت مقصد خود حرکت کنید. در ادامه انواع مختلف این تکنولوژی را معرفی می‌کنیم.

تکنولوژی تحرک پاک آسانسور شیندلر

برنامه Elevate-Me

با اپلیکیشن موبایل Schindler’s ElevateMe، کاربران می توانند با آسانسور تماس بگیرند و مقصد خود را با استفاده از گوشی هوشمند خود انتخاب کنند. برنامه ElevateMe در هر دو سیستم عامل iOS یا Android در دسترس است.

برنامه Schindler’s ElevateMe

برنامه Clean-Call-Wave

قطعات آسانسور Schindler CleanCall Wave که با حرکت فعال می‌شوند، تجربه‌ای که بدون نیاز به استفاده از دست ایجاد می‌شود. شما می‌توانید تماس‌های آسانسور را با تکان دادن دست خود انجام دهید.

برنامه Clean-Call-Wave شیندلر

ابزار Clean-Call-Tap

این ابزار با استفاده از پای مسافرن فعال می‌شود! تجهیزات آسانسور Schindler CleanCall Tap با پا فعال می‌شوندو نیاز به استفاده از دست را از بین می‌برند. این تکنولوژی تحرک پاک شیندلر، به شما این امکان را می‌دهد که با یک ضربه پا با آسانسور تماس برقرار کنید.

ابزار Clean-Cover-Schindler

این ابزار با نام حسگر یکپارچه شناخته می‌شود، این حسگر قابلیت تشخیص کلیه فعالیت‌ها را از فاصله 1 الی 3  متری دارد. با استفاده از Clean Cover  Schindler که نوعی تکنولوژی تحرک پاک آسانسور شیندلر است. این فناوری نوعی محافظ ضد باکتری است که وظیفه پوشاندن سطح را به عهده دارد. در واقع این محافظ قدرت سرایت بیماری‌های مسری را به حداقل می‌رساند و تا 99 درصد از انتقال باکتری جلوگیری می‌کند. با استفاده از این محافظ، سطح نیز بسیار راحت‌تر تمیز می‌شود.

 

مطالب مرتبط:

مهم‌ ترین دستاوردهای تکنولوژی روز آسانسور

4 ویژگی منحصر بفرد آسانسور هوشمند

فناوری پورتابل شیندلر

تکنولوژی تحرک پاک آسانسور شیندلر نوعی ابزار به نام فناوری پورتابل شیندلر دارد. این ابزار با استفاده از تلفن همراه و یا کارت شخصی فعال می‌شود، با این دو ابزار استفاده فیزیکی از پنل شستی آسانسور به حداقل می‌رسد. جنس این دو نوع کابین از چوب ساج ضعیف است.

فناوری پورتابل شیندلر

Schindler-UV-CleanAIR

اگر قصد دارید که هوای آسانسور شما به صورت همیشگی تمیز باشد باید از این فناوری در آساسور خود استفاده کنید. این ابزار راه بسیار مناسبی جهت حمایت از فاصله گذاری اجتماعی است که وظیفه تصفیه هوای کابین را به عهده دارد. عامل اصلی عملکرد این ابزار نور UVC است که تاثیر زیادی در تمیزی و تصفیه هوا دارد.

فناوری مذکور بسیار مفید و کاربردی است و قابلیت مبارزه با انواع باکتری‌ها، ویروس‌ها و دیگر میکروارگانیسم‌های بیماری زا را دارد. این ابزار به صورت خودکار و اتوماتیک و بدون دخالت انسان فعال می‌شود و فعال شدن آن فقط  جهت اطمینان از پاکی هوا است. در ساخت این ابزار از علم پزشکی نیز استفاده شده است که اقدامات بهداشتی لازم در آن انجام شود.

ابزارUV-CleanAIR شیندلر

Schindler-UV-Clean-Car

ابزار دیگری از تکنولوژی تحرک پاک آسانسور شیندلر Schindler UV CleanCar است که فعالیت آن توسط اشعه فرابنفش UVC انجام می‌شود. در واقع این نور برای از بین بردن باکتری و ویروس‌ها به کار برده می‌شود. جهت پاک کردن سطوح پنل شستی کابین از هر نوع آلودگی و ویروس نیز از این فناوری استفاده می‌کنند. البته این ابزار فقط در زمان خاموشی آسانسور فعال است.

نتیجه گیری

ابزارهای زیادی مربوط به تکنولوژی تحرک پاک آسانسور شیندلر وجود دارند که می‌توانند راحتی، امنیت و بهداشت را برای مسافران به ارمغان بیاورند. به همین علت شما در بسیاری از  ساختمان‌های لوکس شاهد حضور این نوع ابزارها هستید. شما می‌توانید با مطالعه کابین نیوز آخرین اطلاعات درباره تکنولوژی‌های روز آسانسور را دریافت کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر