تابلو فرمان شرکت آریان

آریان آسانسور فعالیت خود را به عنوان اولین تولیدکننده تابلو فرمان میکروپروسسوری آسانسور در ایران از سال ۱۳۷۱ آغاز کرد.

درباره آریان آسانسور

آریان آسانسور فعالیت خود را به عنوان اولین تولیدکننده تابلو فرمان میکروپروسسوری آسانسور در ایران از سال ۱۳۷۱ با همکاری متخصصین و مهندسین باتجربه در زمینه تحقیقات و طراحی الکترونیک، طراحی صنعتی و ساخت تابلوهای کنترل آسانسور آغاز نموده و هم اکنون این شرکت با حدود ۳۰ سال سابقه در تولید محصولات متنوع، بخش قابل توجهی از بازار داخل و خارج را در اختیار دارد. آریان آسانسور با تاکید بر تحقیق و توسعه به عنوان محور اصلی دستیابی به اهداف خودکفایی بهبود کیفیت و انطباق هر چه بیشتر با استانداردهای جهانی از جمله به عنوان اولین دارنده گواهینامه ISO 9001 در مدیریت کیفیت همواره سعی در ارتقاء کیفیت در زمینه تولید تابلو فرمان آسانسور خود داشته است.

تحقیق و توسعه

فعالیت‌های بی‌وقفه در امر تحقیق و توسعه، آریان آسانسور را در مسیر نوینی قرار داده تا جایی که این فعالیت‌ها زمینه‌ساز تبدیل شدن آریان به یک شرکت توانمند که دارای اختراعات متعدد ثبت شده با بالاترین رتبه های لازم را دارد، فراهم آورده است. این اختراعات بستری برای تولید محصولات جدید با ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد به وجود آورده که مهم‌ترین آنها کاهش در مصرف انرژی، افزایش ایمنی و بهبود کیفیت حرکتی می‌باشد.

فروش

بخش بازاریابی و فروش آریان آسانسور با برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت و با چشم‌اندازی اندیشمندانه توانسته ضمن حصول رضایت مشتریان، به عنوان یک واحد مسئولیت‌پذیر در سطح کشور خود را مطرح نماید. این بخش با توجه به نیازهای فعلی و آینده مشتریان و با برنامه‌ریزی‌های دقیق توانسته در راستای تحقق اهداف قدم برداشته و حس خشنودی و خاطره خوب از خرید را ایجاد نماید. همچنین با ایجاد نمایندگی‌های گسترده در سراسر ایران یک شبکه قوی توزیع را تشکیل دهد.

تولید

استفاده از شیوه‌های نوین در تولید، به منظور کاهش قیمت تمام‌شده و زمان تحویل با حفظ سطح کیفیت تعریف‌شده برای محصولات در صنایع مختلف بسیار متداول می‌باشد. این امر همواره مورد توجه خاص شرکت آریان قرار داشته و دارد. در بخش تولید با بهره‌گیری از خط تولید تمام مکانیزه SMD تمامی مراحل تولید به صورت تمام اتوماتیک انجام می‌گیرد و بالطبع ضریب خطا به صفر رسیده و این امر باعث کیفیت برتر محصولات شده است. تولید مکانیزه تابلو با استفاده از روش‌های استاندارد ضمن افزایش توان تولید و کیفیت محصولات را افزایش داده است. محصولات تولیدشده قابلیت رقابت با تولیدات و محصولات خارجی را در سطح بین‌المللی دارا می‌باشد.

دانلود کاتالوگ محصولات آریان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر