نصب و راه اندازی اولین آسانسور موزه Wisconsin

گزارشی از نصب اولین آسانسور موزه Wisconsin با 6 ایستگاه و امکان دسترسی به 4 طبقه برای اولین بار در تاریخ 72 ساله‌ی این موزه

نصب اولین آسانسور موزه Wisconsin

ترجمه از کابین – خبر گزاری‌ها از نصب اولین آسانسور موزه Wisconsin خبر دادند. موزه هنر Rahr-West در Manitowoc، اخیراً یک آسانسور جدید را نصب و راه اندازی کرده است که امکان دسترسی به بخش عمارت موزه را برای بازدید کنندگان فراهم کرده است و این اتفاق برای اولین بار در تاریخ 72 ساله‌ی این موزه رخ می‌دهد. گزارش‌ها حاکی از این است که این آسانسور در 6 ایستگاه تعبیه شده است و امکان دسترسی به چهار طبقه عمارت و دو طبقه گالری نمایشگاه را فراهم می‌کند.

پروژه ی نصب اولین آسانسور موزه Wisconsin برای این موزه از چندین دهه‌ی گذشته در دست اجرا است اما به دلیل کمبود بودجه و محدودیت‌های معماری قادر به اتمام آن نبودند. در سال 1950 پروژه‌ی بازسازی موزه با بودجه‌ای بالغ بر 1.3 میلیون دلار آغاز شد که این پروژه توسط کارکنان و هیئت مدیره موزه هنر Rahr-West مدیریت می‌شد. طراحان و معماران پروژه، مهندسین و متخصصین باتجربه‌ی شرکت Somerville of Green Bay و Mike Koenig Construction of Sheboygan بودند. بودجه‌ی این طرح نیز از طریق کمک‌های مالی جامعه فدرال و شهرداری Manitowoc تامین شد.

پس از انجام بازسازی با تصمیم هیئت مدیره، پروژه ی نصب و راه اندازی آسانسور، بار دیگر آغاز شد و با موفقیت انجام پذیرفت. این موزه محل نگهداری آثار هنری جورجیا اوکیف، اندی وارهول، پابلو پیکاسو و دیگران است و به سبک معماری سال 1893 ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

گیر افتادن ۷ نفر در آسانسور دبیرستان Vicksburg

مترجم: نعیمه گلی

منبع: Elevator Word

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر